ZASADY POŚREDNICTWA RYNKU NIERUCHOMOŚCI

1. Zlecający zgłaszając ofertę sprzedaży, wynajmu, powinien przedstawić dokumenty własności nieruchomości, przykładowo aktualny wypis i wyrys z ewidencji gruntów,  budynków, numer księgi wieczystej oferowanej nieruchomości, zgodnie z wymaganiami Art.2 ust. 1q), Art.9, ustawy Dz. U. 2000 Nr 116. Poz 1216.
2. Zgłaszana oferta winna zawierać  stan prawny i opis techniczny, użytkowy nieruchomości, według przykładowo dostępnych na naszej stronie szablonów, www KART NIERUCHOMOŚCI.
3. Po podpisaniu umowy Pośrednik przygotowuje merytoryczną ofertę sprzedaży, zakupu, wynajmu, z oględzinami przedmiotowej nieruchomości, sporządzeniem dokumentacji fotograficznej, ustalając ze zlecającym jej istotne szczegóły mające wypromować ofertę.
4. Na życzenie klienta przeprowadzimy wycenę kosztów wytworzenia oferowanej nieruchomości w oparciu o aktualne biuletyny SEKOCENBUDU.
5. Doradzamy w zakresie przygotowania nieruchomości do sprzedaży, wynajmu, dla podniesienia jej atrakcyjności użytkowej, oraz rynkowej.
6. Zamieszczona oferta ma wyłącznie charakter informacyjny dla klienta biura i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego
7. Na zlecenie klienta (w ramach udzielonego pełnomocnictwa) uzyskujemy wszelkie dokumenty niezbędne dla notariusza do przygotowania umowy notarialnej, sprawdzamy stan prawny oferowanej nieruchomości, (zob. INFORMACJA O DOKUMENTACH).
8. Po podpisaniu umowy pośrednictwa oglądanie i pozyskiwanie informacji o ofertach biura, wydruki z dostępnych ofert jest bezpłatne.